Un Sant Jordi compartit !

Aquest curs per la diada de Sant Jordi, davant la impossibilitat d’organitzar un festival com cada any i amb l’ànim de plantejar activitats compartides, respectant els grups estables, hem aprofitat les possibilitats que ofereixen les noves tecnologies.

Els alumnes de cada grup de Cicle Mitjà han connectat per videoconferència amb un grup de Cicle Superior i han compartit la llegenda “encadenada” de Sant Jordi que havien elaborat entre tots els alumnes del Cicle. Els de Cicle Superior, al seu torn, els han llegit els textos finalistes del concurs literari de Sant Jordi.

Els alumnes d’Infantil han compartit cançons entre els diferents grups i la llegenda de Sant Jordi amb ombres xineses, i els del Cicle Inicial una representació de la llegenda de Sant Jordi amb titelles fetes per ells mateixos.

Una altra activitat en la que han participat tots els grups ha estat l’entrega de premis del concurs de sant Jordi, que ha estat emesa per videoconferència des de la sala de mestres, produint-se un esclat d’aplaudiments a cada entrega que omplia tots els espais de l’escola.

Tot seguit podeu veure algunes fotografies i vídeos d’aquestes activitats. Feu clic damunt les imatges següents:

Engalanem l’escola per Sant Jordi
Lliurament Premis Concurs Literari