TRAM 1, JA HA ARRIBAT L’ ÚLTIM DIA!

GAIREBÉ SENSE DONAR-NOS COMPTE HEM ARRIBAT AL FINAL DEL CURS. AMB UNA GIMCANA SECA QUE ENS HAN ORGANITZAT ELS INFANTS DE 6è I AMB  L’ACTE COMPARTIT D’ACOMIDAR-LOS EN EL SEU PAS A L’INSTITUT, ENS HEM DESITJAT BON ESTIU TOTS I TOTES.

HA ESTAT UN CURS PLE DE MOMENTS BONICS PLENS D’APRENENTATGES. GRÀCIES A TOTS I TOTES PER FORMAR-NE

 

 

I3, PADRINS I FILLOLS

UNA DE LES ACTIVITATS BONIQUES QUE HEM FET PER TANCAR EL CURS HA ESTAT COMPARTIR UN CONTE I PLANTAR UN MANDARÍ A L’HORT AMB ELS NOSTRES PADRINS. ENS HAN DEIXAT L’ENCÀRREC DE CUIDAR-LO, JA QUE ELLS EL CURS QUIE VE PASSEN A  L’ALTRE COSTAT DE L’EDIFICI.

ENS HA ENCANTAT FER ACTIVITATS COMPARTIDES AMB ELS INFANTS DE 2n, ENS HEM SENTIT MOLT CUIDATS I ESTIMATS, GAUDIR DE NOUS APRENENTATGES JUNTS HA ESTAT UN PLAER. GRÀCIES PADRINS!

 

 

 

Els deures d’estiu

TASQUES D’ESTIU PER A 6è
 
Estem arribat al final del curs,  com ja hem explicat a l’alumnat de 6è, des del Seminari de traspàs de Primària Secundària hem estat treballant per presentar-vos una proposta de tasques d’estiu recomanables per a tot l’alumnat del nostre municipi. 
Aquestes tasques… Llegeix més»

EL CAMÍ DE LES PARAULES a 6è.

Work in progress…ultimant detalls abans de l’assaig general de la creació artístico-musical de 6è. Paraules que m’emporto en una maleta. Un viatge conceptual a través de les paraules.
Cada paraula de la nostra llengua és un viatge: descobrir-ne els orígens i les arrels ancestrals és comprendre… Llegeix més»

Mostra del tram 1

Aquesta setmana els grups del tram 1 han fet una mostra a les famílies del treball que fem a les sessions de música i dansa, compartint cançons, audicions i alguna dansa de les que s’han treballat al llarg del curs.

Els infants estaven entusiasmats i ha estat un èxit de públic. Moltes gràcies a totes les famílies que heu vingut i ens heu acompanyat. Esperem que hagueu gaudit tant com nosaltres preparant-ho!

ACCIÓ POÈTICA al voltant de l’exposició ARRELS.

Les arts ofereixen vies diferents a les habitualment utilitzades per introduir els sabers, aporten un element emocional i de vincle i permeten connectar aprenentatges de naturaleses diverses entre ells. (Educar en la pràctica artística, un dret irrenunciable.Educació 360.)
I això és el que ens fa arribar… Llegeix més»

VOLS SABER MÉS SOBRE LES NOSTRES PECES EXPOSADES AL MUSEU DE GRANOLLERS?

Una vegada més el projecte Art i Escola ens facilita i potencia l’art contemporani i el treball dels llenguatges artístics i ens permet un procés de creació amb tot el que això implica, cocreant i posant en valor les idees dels mateixos infants. 
El projecte és… Llegeix més»

EXPOSICIÓ ARRELS INAUGURADA.

L’exposició ARRELS queda inaugurada. El Museu de Granollers es transforma en un dispositiu escènic que radiografia un moment d’un Museu de Ciències Naturals. Zona expositiva, zona d’arxiu i zona de documentació i estudi. Les obres transiten pels diferents espais. Els grups de 5è de l’escola Camins… Llegeix més»

MUDA[C] 2.0. L’OBJECTE i EL GEST.

El llenguatge del cos és capaç de crear, de transmetre i connectar de forma universal.
Els objectes del Museu Portàtil del Museu d’Art Contemporani de BArcelona (MACBA) ens permet transitar del concepte al gest i del gest a la frase de moviment.
Quin gest té cada… Llegeix més»

CORRE, TRUFA!

ELS INFANTS DE TRAM 1 HEM POGUT GAUDIR D’UN ESPECTACLE TEATRAL PLE DE MÚSICA I RITME.

LA TRUFA ÉS UNA GOSSETA QUE VIU AMB UNA PARELLA I ELS SEUS DOS FILLS I NO CONEIX MÉS QUE L’AMOR QUE LI DONEN ELS SEUS AMOS. DURANT UNES VACANCES A LA MUNTANYA ES PERD I COMENÇA L’AVENTURA QUE LA PORTARÀ FINALMENT AL RETROBAMENT AMB LA SEVA FAMÍLIA.

DE LA MÀ DE LA COMPANYIA PENTINA EL GAT HEM POGUT GAUDIR D’UN ESPECTACLE PLE DE RITMES, INSTRUMENTS, MELODIES I CANÇONS.