L’ART DE CONNECTAR al Muda[c]

Ja tenim aquí la primera acció artística que configurarà la portada del recull de tasques de paper del 1r trimestre.

El projecte Muda[c] va néixer amb la clara voluntat de globalitzar els llenguatges artístics a l’escola, amb l’objectiu de generar vincles i connectar el aprenentatges a partir de l’educació artística. I és aquí on situem la creació final del trimestre.

Per fer-ho ens servim de les idees creatives de l’artista japonesa Atsuko Tanaka i el seu art de connectar. Atsuko Tanaka va ser una de les artistes més emblemàtiques del moviment d’avantguarda japonès Gutai als anys 50 i 60. Els seus treball posteriors es va centrar en la pintura bidimensional, amb formes abstractes orgàniques acolorides que connecten cercles i línies.

Nosaltres iniciem aquest mateix procés que l’Atsuko Tanaka generan diversos punts energètics que acabarn connectant entre sí com connectem a cada sessió les idees, els processos, les relacions interpersonals, els records, els llenguatges…un procés globalitzador on l’art és la seva eina més potent per fer-ho.

Processos del Muda[c].

I som-hi. Establim connexions i xarxes. Establim lligams. Som Camins, Som Projecte.

Processos del Muda[c] 2.0.

I arriba el moment de fer una mica de metacognició i començar a connectar conceptes, idees, projectes, experiències…. Imaginar, camins, gest, equip, crear…