Jocs del món

Durant aquest tercer trimestre, la Iona Garcia, estudiant d’EF en pràctiques, ha estat realitzant la seva intervenció educativa al nostre centre, ha triat l’alumnat dels Cicles Superior i Mitjà per fer-ho.

Aprofitant el tema de l’any de la nostra escola, ha realitzat una unitat didàctica anomenada “Jocs del món”, els alumnes d’aquests cicles, han pogut conèixer i, sobretot, practicar jocs d’arreu del món.

Jocs d’Àsia com el Kabaddi (Bangladesh), el Kho Kho (India), Sato (Tailàndia).

Jocs d’Amèrica com el Taurons i els Peixos (USA), el Gat i el Ratolí (Guatemala), el Luche (Xile) o el Cèrcol (Perú).

Jocs d’Àfrica com el Fus Fus (Marroc), Matambula (Angola), la Txila (Argèlia) o el Mbube Mbube (Poble Zulú).

Us deixem un vídeo on podreu veure un resum d’aquestes setmanes tant divertides.

Moltes gràcies Iona!!