QUINES EMOCIONS ENS TRANSMET LA MÚSICA?

Els Comediants de 3r estem treballant els sentiments i les emocions. Una de les activitats que hem fet  és  expressar  de forma plàstica , fent servir temperes amb els dits,  quines emocions   ens transmetia la música.

En primer lloc, hem escoltat música relaxant i  tots estàvem molt tranquils. Un cop acabada l’obra li hem posat un títol i hem explicat quina emoció  ens transmetia.

En segon lloc, hem escoltat una música més “canyera” i hem fet el mateix, però  en aquest cas tots ens hem alterat una mica més.

Si veieu el vídeo podreu veure les diferències.