Els Snoopy’s tenim molt ritme!

Durant tres setmanes els alumnes de Cicle Mitjà hem treballat l’expressió corporal des de l’àrea d’educació física. En grups cooperatius van escollir una peca musical coneguda i van  disposar d’algunes sessions per poder preparar una coreografia .

L’objectiu d’aquest treball no ha estat només desenvolupar l’expressió corporal, el ritme i el moviment coordinat mitjançant la música, sinó molt especialment contribuir a que els alumnes desenvolupin l’aprenentatge cooperatiu, l’atenció visual i la desinhibició pel gust al ball. D’altra banda, la conscienciació i regulació emocional han estat eixos transversals que també s’han pogut tractar durant les classes mitjançant dinàmiques i jocs representatius.

A continuació, us deixem  les coreografies dels  grups de la classe dels SNOOPY. Els nens i nenes han gaudit i s’han divertit força, així que… tothom a ballar!