Un dia al Parc de les Aigües

Divendres 26 de març els alumnes de Cicle Inicial van anar a passar el dia al Parc de les Aigües.

Els Elmer, La Bella i la Bèstia i El llenyataire i la destral daurada van gaudir molt. Van cercar ous de Pasqua, van fer jocs cooperatius i van compartir moltes coses. Ens va fer bon temps, i això ens va permetre passar un dia d’esbarjo i diversió. D’aquesta manera els nens van poder acomiadar un segon trimestre en el qual tots han treballat molt, s’han esforçat i han après moltes coses.

Us deixem un vídeo per tal que tot pugueu veure com han gaudit els alumnes d’aquest dia.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *