Una setmana més al Benviure

Aquesta setmana al Benviure els infants de la classe del Fang d’infantil 4 a partir de la rotllana del dilluns al matí ha sorgit un nou repte ” Amb quin tipus de sòl podem fer fang?, per començar el repte els infants han sortit al pati per veure els diferents terres que tenim; també han anat al bosquet del parc de l’Ermita per investigar com és la terra característica del nostre poble i han experimentat amb argila per ser autèntics i autèntiques Pota-rojos i Pota roges.

La classe dels Mosaic d’infantil 5 segueixen treballant amb el repte “Per què em dic…?, classificant els noms carinyosos en diferents categories! Quin repte més proper i emotiu han escollit els més grans d’infantil!

Les classes dels Puntillistes de 1r i la dels Grafitis de 2n han començat els tallers de matemàtiques que fan conjuntament.

La classe de l’Art Urbà de 3r estan preparant la lectura d’un conte pels seus fillols i filloles, per poder fer-ho molt bé, han de practicar-ne la seva lectura, vigilant l’entonació, el volum, i sobretot estar ben preparades per gaudir amb els fillols i filloles!

Els Dadaistes de 4t segueixen aprenent a castellà a ser bons periodistes per poder escriure “El periódico” de l’escola, per això han llegit una notícia utilitzant l’estratègia de la lectura compartida, han completat un guió per tal de poder explicar la notícia de manera oral a la resta dels companys i companyes de classe.

Els Abstractes i Cubistes de 5è s’han iniciat en la creació d’un experiment per trobar resposta al seu repte “Dissenyem i planifiquem un experiment!

Per acabar la setmana quina millor manera de fer-ho que amb una gran part de la comunitat educativa del Benviure unida per una molt bona causa: La defensa de l’escola inclusiva! De bon matí hem penjat la pancarta que ens acompanyarà fins que el decret d’inclusió sigui una realitat i, a la tarda, famílies, infants i mestres ens hem trobat per llegir el manifest #Jotambéhivullanar#.
Si voleu saber què deia el manifest, cliqueu aquí.