Sabeu qui vol “liar-la” al Benviure?

El dilluns, 27 de febrer teníem prevista la visita del Triquell al Benviure. No va poder ser, estava malalt, sabeu quan té previst venir? El dilluns, 20 de març.

El menjador de la nostra escola ha estat seleccionat pel projecte “Bo, sa i d’aquí” per a l’obtenció del Certificat com a Escola compromesa amb l’alimentació saludable i el producte de proximitat.

Com a convidat especial d’aquest projecte ens visitarà el Triquell, finalista del programa Eufòria de TV3, i els nens i nenes podran parlar amb ell, entrevistar-lo, escoltar-lo i cantar amb ell.

Ens acaba d’enviar un missatge, el voleu sentir? Pareu l’orella al que ens diu

Missatge del Triquell