Primers dies d’escola al Benviure!

El dimecres 6 de setembre vam començar el curs 2023-2024… Un any ple d’art! Els infants van arribar contents i contentes a l’escola i preparats i preparades per conèixer a les noves mestres o bé retrobar-se amb les tutores del curs passat, així com també per retrobar-se amb els companys i companyes, …

Aquests dies han estat un temps per compartir vivències de l’estiu, xerrar sobre què esperem d’aquest nou curs i començar a preparar cosetes.

Un petit gran repte van viure els infants d’infantil 3, que van trepitjar per primera vegada la seva escola, el primer dia, una estoneta, amb la companyia de pares, mares i altres familiars i, aquesta setmana ja al llarg de tot el dia i visitant espais de l’escola com l’aula de racons, la de psicomotricitat i han jugat al pati.

Els infants d’infantil 4 i infantil 5 han començat a fer tastet de tècniques per a poder decidir el nom de la classe. Els infants d’infantil 4 fent ceràmica, “Land Art” i pintures amb pigments i  els més grans d’infantil fent retrats i “Body art”.

Per altra banda, els més petits i petites de primària, els infants de 1r i 2n han fet un quadre “ple d’art” per posar al seu penjador! La classe de 3r ha començat a treballar valors com la paciència, l’autocontrol, la frustració a partir d’un conte titulat: “En Dani i com tolerem la frustració”.

Els infants de 3r, 4t, 5è A, 5è B i 6è han començat a treballar en equip per decidir les normes de la classe, els càrrecs i han presentat les seves candidatures per a ser delegats o delegades d’aula i medi ambient. També comencen a parlar del nom de la classe, fent una dinàmica amb quadres de diferents moviments artístics per esbrinar les característiques que els defineixen.