Portes obertes 2 i 3 de març 2023

Vols conèixer la nostra escola? Els dies 2 i 3 de març obrim les portes perquè conegueu  el nostre projecte educatiu i visiteu les nostres instal·lacions acompanyats per l’equip de mestres. També podreu conèixer l’AFA i el personal de l’empresa de menjador.

Podeu venir els dies 2 i 3 de març en els següents horaris:

Dijous 2 de març: a les 15.15 i les 17.00 hores

Divendres 3 de març a les 15.15 h, a les 17.00 i 18.00 hores.

La visita començarà amb una xerrada informativa, després visitareu l’escola en grup reduïts i finalment accedireu a l’espai d’infantil on podreu gaudir en els espais de joc simbòlic, psicomotricitat i aules amb els vostres fills i filles. La durada de la visita serà aproximadament d’1,5 hores.

Per poder organitzar els grups us demanem que demaneu cita prèvia al telèfon de l’escola 93 772 40 28.

Us hi esperem!

El Benviure, la nostra escola, la teva escola!