Visites entre centres referents i centres facilitats.

Un curs més el Laboratori impulsa les visites entre els centres que formen part del programa PAcTE i els centres de referència del Laboratori. Aquestes visites es poden fer gràcies a la generositat d’aquests centres per compartir la seva experiència i expertesa.

Dijous, 2 de març l’Eva i la Susanna van visitar l’Escola Edumar de Castelldefels.

L’escola Edumar és un centre amb 50 anys d’història, que va néixer com a cooperativa educativa. En els seus inicis estava a peu de mar, però des de fa uns anys l’escola té un gran edifici ubicat encara a prop d’aquest.

Ens van mostrar la seva mirada vers als i a les alumnes, amb una gran implicació per part de tota la comunitat educativa.

Va ser una visita molt interessant i enriquidora.