Jornada de Portes Obertes

Voleu conèixer el projecte de la nostra escola? Voleu saber com treballem?

Divendres, 20 de març, a partir de les 15.15 h. obrim l’escola al poble perquè pugueu saber més de nosaltres …

Què hi trobareu?

De 15.15 a 16.15 h, xerrada informativa i visita guiada per les instal·lacions amb l’escola en funcionament.

A partir de les 16.15:

Xerrada informativa del projecte a les 16.45, 17.15 i 17.45 hores.

Visita guiada per les instal·lacions en grups reduïts.

Exposicions de treballs a les aules d’infantil i primària.

Els espais d’infantil, on els nens i les nenes podran gaudir jugant a les aules de psicomotricitat, música, joc simbòlic i iPads.

El menjador escolar, on coneixereu l’empresa que gestiona el menjador i els seus productes.

L’espai de l’AMPA, que us explicarà la seva tasca i us convidarà a una mica de berenar.

Si en voleu més informació truqueu-nos o visiteu aquesta web.

Us hi esperem!