Iniciem el camí amb la nova facilitadora, la Pepi Torres. Comentem les lectures:
- Coll, C. (2007). Capítulo 4. El “básico imprescindible” y el “básico deseable”.
- Perkins, D. (2017). Capítulo 3. Educar para un mundo cambiante.
- Reimers, F. (2017). Empoderar alumnos para la mejora del mundo.
Enllacem les idees clau de les diferents lectures amb el propòsit de centre, el qual ens portarà a reflexionar al voltant
- Quins són els reptes del segle XXI?
- Què entenem per aprenentatge profund?
- Analitzem significats:
- Per a què? → PROPÒSIT
- El què? → Marc Curricular
- Com? Quan? Eixos del marc d’escola avançada.
- Metodologies
- Avaluació
- Organització
- Els aprenentatges bàsics imprescindibles
- Projectes pòsit
- Projectes per aplicar
- Els aprenentatges bàsics desitjables
- Organització del treball per aprendre
- Lògica curricular: arquitectura