Informació sobre la Jornada de Portes Obertes.

PREINSCRIPCIÓ CURS 2021-2022

Presentació de sol·licituds de preinscripció

PORTES OBERTES A LA NOSTRA ESCOLA

Aquest any les Portes Obertes a la nostra escola seran presencials!

Tenim  moltes ganes de rebre-us i explicar-vos el nostre projecte educatiu, un projecte viu i actiu, lligat al nostre municipi i a la nostra comunitat, que enfronta el creixement personal i social i l’aprenentatge dels alumnes a través de la manipulació, la investigació, experimentació i els seus interessos..

Per poder assistir, cal que sol·liciteu cita prèvia mitjançant els següents canals:

• Trucant per telèfon al 93 772 40 28
  • Sol·licitant cita prèvia aquí (cal que us inscriviu tots els adults que assistireu).

Per garantir que les Portes Obertes es desenvolupin en condicions de seguretat sanitària haurem de:

• Celebrar-les fora de l’horari escolar.
  • Els grups seran d’un màxim de 10 persones.
  • Caldrà prendre la temperatura a l’entrada del centre, rentar-se les mans amb gel hidroalcohòlic, utilitzar la mascareta i mantenir la distància de seguretat.