Formació docent: Com enriquir els reptes i projectes?

La Txell i la Pepi Torres ens estan ajudant a enriquir els projectes i els reptes que desenvolupen a les nostres aules en relació al nou currículum,

El repte és que els aprenentatges siguin “potents” i útils per explicar i per actuar no només en el
context del problema plantejat sinó en molts d’altres (transferibles)

  1. Analitzem els reptes que fem a les nostres aules: Què ha de tenir una situació d’aprenentatge? Context d’aprenentatge                                                                                                                      Cicle d’aprenentatge:                                                                                                               coneixements previs INICIALS + investigació DESENVOLUPAMENT (vídeos, experts, lectura de llibres, contes,…) + ESTRUCTURACIÓ (sistematització i estructuració lògica dels sabers) en aquesta fase s’avalua el procés + APLICACIÓ (comprovar allò après en un altre situació, transferir aprenentatges, reconèixer la utilitat) en aquesta fase es dona l’avaluació qualificadora.
  2.  Dissenyem objectius
  3.  Avaluem

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>