Els nens i nenes de sisè comencem un nou curs!

Els nens i nenes de 6è hem treballat de valent aquest mes i mig de classe.

Hem iniciat l’escola fent algunes dinàmiques de cohesió de grup per enfortir els nostres vincles, alhora hem creat les normes de classe i els grups cooperatius.

Durant les primeres setmanes d’escola, s’ha engegat de nou el treball matemàtic amb el projecte d’Innovamat.

També hem escollit el nom de la nostra classe; sabeu com ens diem?…Som la classe de La Família Tesla!!

Seguint la relació de les feines que s’han iniciat… Hem començat un repte per dissenyar la nostra porta, així com el primer tema de medi: Viatgem per Europa.

En aquest mes i mig s’han escollit els nostres delegats i delegades d’aula i de medi ambient, i… Com ens va costar triar!! Totes les propostes eren genials!

Hem treballat de valent, però també hem tingut la nostra primera festa…la Castanyada! I per aquest motiu vam confeccionar les nostres carbasses!

A més, a arts&craft estem coneixent a Picasso i les seves obres!!

Com podeu veure, La Família Tesla hem encetat moltes tasques que, en breus, us podrem anar ensenyant!!