El cicle de Petits visitem el MNAC

Aquest dijous les classes de les Aquarel·les, el Fang i els Mosaics hem fet una visita molt interessant al Museu Nacional d’Art de Catalunya, el MNAC a Barcelona.
Al museu ens esperava el joglar Jeroni, un titella que ha estat el fil conductor de l’activitat “So i Color” que hem fet per aproximar-nos a l’art romànic.
Ens ha agradat molt conèixer els seus amics pintats a les parets fa més de mil anys i cantar la seva cançó per despertar-lo.
Primer hem conegut el Serafí que és un àngel amb sis ales i molts ulls. Després, el Crist de Taüll que tot ho veu i, per més que ens amaguem, sempre ens està mirant i, finalment, el Griu, un personatge fantàstic amb cos de lleó i cap d’àliga i una cua molt peluda que esborra les seves petjades.
Hem fet diferents activitats relacionades amb aquestes obres d’art i hem escoltat músiques d’aquella època.
Després de la visita, hem dinat pels voltants del Palau Nacional i hem tornat a l’escola havent gaudit del món dels colors i de les línies de l’art romànic i de la música medieval.