El Benviure i La Marató de TV3

Dijous 12 de desembre l’AMPA de l’escola ha organitzat un berenar solidari per col·laborar a la Marató de TV3. També ha organitzat xerrades amb els i les alumnes i les seves famílies. L’Antonio Cabrera, dins de les activitats de La Marató de TV3, ens ha explicat tant a nens com a pares que són les malaties minoritàries. Ens ha explicat el cas del seu fill que pateix Hipomagnesemia Familiar amb hipercalciuria i nefrocalcinosi.
Des de l’Ampa i l’escola li volem donar les gràcies per compartir amb el Benviure la seva experiència i ajudar a sensibilitzar i a tenir empatia als nens i nenes.

Fotos La Marató