Celebrem Sant Jordi al Benviure!

Avui ha estat un dia molt especial per la classe dels i de les Artistes del Pop Art, ja que han treballat durant les últimes setmanes per a presentar-nos un espectacle únic i emocionant. Després de set sessions plenes d’aprenentatge, ha estat un honor que ens poguessin mostrar tot allò que han après fent un gran concert.

Durant les sessions que han realitzat amb l’Oriol i el Leandre, hem vist com aquests joves músics han demostrat una implicació i un compromís impressionants, aprenent noves habilitats i treballant junts com un equip.

Avui, hem tingut l’oportunitat d’apreciar el fruit del seu treball i hem gaudit molt de les notes que han fet sonar cada un dels instruments.

Seguidament, hem celebrat els Jocs Florals, on els nostres artistes literaris han brillat amb llum pròpia. Han escrit poesia, auques i històries increïbles, i els premis han sigut el toc final perfecte a una jornada plena d’emoció.

Agrair a la regidora d’Educació, la Silvia Fernández que ens hagi acompanyat tant en el concert com a l’entrega de premis dels Jocs Florals!

I quan pensàvem que ja havíem tingut prou emoció, a la tarda, cada cicle ha organitzat activitats genials per fomentar la lectura i l’escriptura. És genial veure com tota l’escola es mou cap a un mateix objectiu: aprendre i créixer junts! Què dia més increïble ha sigut avui a l’escola!