Celebrem els Jocs Florals 2019

Com ja és tradició a l’escola, el dia de Sant Jordi celebrem els Jocs Florals.Ens ha acompanyat la Regidora d’Educació sra. Melani Solís, que juntament amb la Directora, la Júlia, han lliurat els premis als guanyadors. A continuació podeu veure i llegir els textos dels guanyadors:
Els alumnes de P3 han fetdos contes col·lectius: El drac cavaller i El tresor de la sireneta i el pop Pol.
P3
Els alumnes de P4 han fet el conte de La Caputxeta amb bafarades.
P4
A P5, cada nen i nena de la classe ha fet un rodolí i amb tots els rodolins han fet un llibre Els rodolins dels Capgrossos.
P5
Primer. Cotegoria CONTE. Premi per totes les Gralles El diamant màgic.1r
1r
Segon. Categoria CAL·LIGRAMA. Tercer premi: Mireia Pi; Segon premi: Adrià Benjumea i Primer premi: Marta Kessels.
2n
Tercer. Categoria CONTE FANTÀSTIC. Tercer premi: Arnau matas L’home llop i Mr. Potato; Segon premi: Maria Ortega i Lucia Jara L’aventura increible i Primer premi: Claudia Servián i Míriam Vall L’arc de Sant Martí.
3r
Quart. Categoria CONTE DE MISTERI. Tercer premi: Paula Expósito i Júlia Las: El robatori de joies a Londres; Segon premi: Jana Querol i Laia Esteve El bosc maleït i Primer premi: Núria Juni i Mar Garcia Segresten la Joana.
4t
Cinquè. Categoria GALINDAINA I MICRORELAT. Tercer premi: Víctor Vicente i Edgar Tamayo Graffitti; Segon premi: Júlia Servián i Noa Ciprés Café. i Primer premi: Alyssa Carlos El vaixell cantant.

Sisè. Categoria CÒMIC. Tercer premi: Bet Vall i Cèlia Crespo Un misteri no tan misteriós, Segon premi: Ainhoa Aguilera i Marta Mediavilla L’excursió més moguda i Primer premi: Marta Molina i Lucia Vega: Salt en el temps.

Gràcies a tots i totes els/les alumnes per la seva participació.

Jocs Florals