Celebrem el dia mundial del Medi Ambient!

El passat dia 7 de juny vam organitzar diverses activitats per celebrar el dia Mundial del Medi Ambient. Vam realitzar una neteja dels boscos de l’entorn natural més proper al nostre poble i entre tots i totes vam recollir més de 200kg de residus! Principalment envasos, cartró, ferralla, fusta, vidre i alguns voluminosos com neumàtics. Tots aquests residus, que van omplir un contenidor 3.000 litres de capacitat, seran gestionats a la planta de triatge de Molins de Rei.

A més a més els alumnes de tercer van realitzar una plantada al sot del castell de diferents arbres i arbustos típics de la zona. Durant la setmana els alumnes d’educació infantil van realitzar una plantada individual de diverses herbes aromàtiques.

També hem preparat un manifest, on els representants de medi ambient de cada classe ens expliquen quines actuacions denuncien i quines actuacions es comprometen a dur a terme per seguir cuidant el planeta.

Us animem a seguir treballant per protegir el medi ambient i poder gaudir d’uns boscos més nets!

Aquí podeu veure el manifest i un resum de les imatges del dia: