English Fashion Day

Aquest curs escolar,el nostre English Day l’hem dedicat a estudiar els eslògans i missatges en anglès que portem a la roba. Desprès d’un treball previ a l’aula d’anglès, l’English Fashion Day hem fet una “catwalk” amb uns presentadors de luxe (els alumnes de 6è), on hem pogut lluir les nostres samarretes plenes d’eslògans. Ha estat un gran èxit gràcies a la col·laboració de totes les famílies. THANK YOU VERY MUCH FAMILIES! També ens hem fet un clauer amb el nostre missatge preferit, hem decorat una samarreta amb els nostres slogans i els més grans han fet enregistraments amb el Chatterpix.

Desprès de la desfilada hem pogut gaudir de l’actuació de la Maria Ortega i el Ferran Guillen, 2 alumnes de 6è, que ens han interpretat la cançó Save your Tears d’Ariana Grande. CONGRATULATIONS!