Campanya solidària 1 origami 1 euro

Com cada any l’escola participa en la campanya solidària de  La Marató de TV3, que és un projecte solidari impulsat per Televisió de Catalunya i la Fundació La Marató de TV3, enfocat a obtenir recursos econòmics per a la investigació científica de malalties que, ara per ara, no tenen curació definitiva. L’edició d’aquest any està dedicada al COVID-19.

L’escola s’ha sumat a la campanya que promou la MGC i que promou el donatiu  d’1 euro per 1 origami i entre tota la comunitat educativa hem fet 980 GRUES DE PAPER!!

Moltes gràcies a tothom per la vostra col·laboració!.

Aquí teniu un recull de fotos de les aportacions dels alumnes. Desitgem que us agradi!