Aquest mes de gener…

Comencem un nou any al Benviure escoltant instruments de vent. Durant aquest mes, a les entrades i sortides de l’escola escoltarem cançons on els protagonistes són trompetes, tubes, clarinets, flautes…  en coneixeu més? Pareu bé l’orella i a veure si podeu distingir-los!

Els instruments de vent són tots aquells instruments que necessiten aire perquè sonin. Aquests instruments els podem classificar a partir del material del qual estan construïts: vent-fusta i vent-metall. Tots els instruments d’aquesta família estan formats per un o diversos tubs, quant més llarg i gruixut és el tub més greu és el seu so.

A més a més, els alumnes de sisè de l’escola iniciaran una banda de vents amb els professors de l’escola de música, és per això que ens ha semblat molt bona ocasió perquè tota l’escola ens familiaritzem amb el so d’aquests instruments.