Green Agents

Durant aquest mes de febrer hem iniciat l’activitat dels Green Agents a la nostra escola. Consisteix en que dos nens de cada cicle de primer a sisè(primària) durant  l’hora del pati vigilen que els companys/es tinguin cura de l’entorn i llencin els residus a la paperera corresponent.

Els green agents tenen una llibreta on apunten si hi ha algun alumne que llença papers als terra o fora de la paperera corresponent ,o bé que no cuida el mobiliari. També posen gomets grocs o vermells: si hi ha algun nen o nena amb dos gomets grocs, passa a tenir un gomet vermell. Al final de la setmana es fa el recompte de gomets vermells en una graella del plafó i si hi ha algun cicle que tingui fins a tres gomets vermells durant la setmana tindran un gomet groc, si tenen entre 4-6 vermells posaran un gomet groc i si són més de 6,1 gomet vermell.

Aquest  recompte setmanal dona peu a que els alumnes puguin valorar si s’està fent o no un bon us del pati i si entre tots cuidem l’entorn proper com és la zona d’esbarjo on tant ens agrada estar!

Clica aquí per veure més fotografies!