Els Tallers a Infantil

Aquest trimestre els alumnes de P3, P4 i P5 han realitzat diferents tallers juntament amb les famílies que s’han ofert a participar. Els tallers han estat:

• El Taller de l’Arquitectura: on els nens i nenes han fet construccions i han creat torres, ponts, castells… amb material reciclat.
  • El Taller dels Artistes: on els alumnes han creat a partir de l’estampació amb pintura.
  • El Taller del Teatre: on els infants s’han maquillat, disfressat i han representat els personatges del Conte de Drac de Sant Feliu a través de la música i el moviment.
  • El Taller de Plastilina Màgica: on els nens i nenes han experimentat amb diferents materials per tal d’elaborar plastilina de diferents colors.

Les mestres i els alumnes hem gaudit molt de la realització d’aquest taller i volem agrair la participació de totes les famílies.

Teniu curiositat per veure les imatges? Cliqueu aquí.