TRANSFORMEM EL PATI

Els més petits de l’escola a partir de l’impuls d’un conte han fet propostes de millora del pati i les han portat a terme com la construcció d’un galliner, una bassa i un hotel d’insectes.

Cliqueu a les imatges per anar als enllaços de les presentacions on podreu veure tot el procés de cada aula.

Hotel d’insectes                                                                    Bassa al pati

Galliner

Jocs amb basses d’aigua                                           Instruments al pati!

A un altre ritme els més grans de l’escola també han analitzat el seu pati. Seguint l’impuls que ens ha marcat aquest vídeo cada grup ha fet una proposta de microtransformació.

Aquí teniu diferents mostres del treball per projecte que ha realitzat cada grup a primària.

El 24 d’octubre vam celebrar el plenari i una comissió mixta s’encarregarà de gestionar aquestes propostes.