Objectius

Després d’haver realitzat la diagnosi, la comissió digital de centre, ha elaborat els següents objectius tenint present els punts forts i els punts febles de l’escola i de tota la comunitat educativa que la conforma.

ALUMNAT

PUNTS FEBLES OBJECTIU
Falta una seqüenciació de les activitats digitals. 4. Graduar la competència digital de l’alumnat.
Falten activitats avaluatives per a comprovar l’assoliment de les diferents competències digitals. 4. Graduar la competència digital de l’alumnat.
Treballar  més la seguretat digital ja que sorgeixen molts conflictes, sobretot a cicle superior. 1.Fer conèixer als infants els perills que poden sorgir utilitzant les noves tecnologies.

CENTRE

PUNTS FEBLES OBJECTIU
Falta formar a les famílies amb les nostres apps perquè els hi resulti més fàcil poder ajudar als infants des de casa 3. Apropar les families de la comunitat a les diferents plataformes que s’utilitzen a l’escola.

CLAUSTRE

PUNTS FEBLES OBJECTIU
Necessitem consensuar l’utilització dels diferents dispositius a cada comunitat. 4. Graduar la competència digital de l’alumnat.
Es necessita formació digital de TOTES les aplicacions que utilitzem al centre. 2. Promoure la formació interna de centre per a formar de l’ús de les aplicacions que necessita el claustre.