Competència digital alumnat

L’assoliment de la competència digital de l’alumnat és un dels objectius principals de l’EDC. Aquest assoliment s’ha d’aconseguir de forma transversal amb la implicació de totes les matèries o àmbits. Per aquesta raó cal que el centre planifiqui el seu desplegament i la seva avaluació en els diferents nivells i cursos.

ACOLLIMENT DIGITAL

Els alumnes de 5è i 6è disposen d’un ordinador personal. Per tal que puguin tenir unes nocions inicials, s’han dissenyat sessions per explicar el funcionament tant del dispositiu com de la xarxa online.

DESPLEGAMENT DE LA COMPETÈNCIA DIGITAL

El centre està creant una rúbrica concretant les competències digitals per cada un dels cursos i adaptada al model del centre.

En els cursos vinents s’anirà completant la rúbrica i actualitzant les activitats, afegint-ne en aquelles competències quan ho requereixen i reorientant-ne en aquelles que es treballen massa sovint.

AVALUACIÓ DE LA COMPETÈNCIA DIGITAL

_ EN CONSTRUCCIÓ_