Biblioteca en horari no lectiu

La biblioteca de l’escola està oberta en horari no lectiu dues tardes a la setmana: dilluns i dimecres de 16:30h a 17:15h.
Els nostres alumnes poden:

• Fer deures
  • Accedir a Internet
  • Fer treballs en grup
  • Llegir llibres i mirar contes
  • Fer ús del servei de préstec

Com funciona aquest servei?
Els alumnes de… Llegeix més»

Biblioteca en horari lectiu

La nostra és una escola que participa al projecte ILEC d’impuls a la lectura; entre les activitats que es duen a terme per fomentar la lectura amb els nostres alumnes destaquen la mitja hora de lectura diària, la participació a la Lliga de Llibres, els… Llegeix més»

Biblioteca Escolar

La Biblioteca de la nostra escola s’utilitza en horai lectiu (de 9h a 12.30h i de 15h a 16:30h) i dues tardes a la setmana també en horari no lectiu (dilluns i dimecres de 16:30h a 17:15h)

Educació Emocional

Un curs més, a l’escola volem seguir treballant tot el que fa referència a l’Educació Emocional, ja que sinó estem bé emocionalment no podem avançar en el nostre dia a dia. I aixó passa tan a grans com a petits. Per poder fer aquesta feina també des de casa, us anirem deixant uns curts que tracten tots aquests aspectes, ja que de vegades fer sortir aquestes paraules de manera espontània no és feina fàcil. Els podeu veure amb els vostres fills i filles i després…ja és cosa vostra!! Espero que us agradin molt i en parleu.

El primer curt es diu Monsterbox i parla de l’amistat.