Jocs Florals 22-23

Un any més hem tornat a celebrar els “Jocs Florals” a la nostra escola, acte que també forma part de la Setmana cultural del curs 22-23.

El dia 21 d’abril a la tarda va tenir lloc l’acte d’entrega dels XIIIens Jocs Florals de l’Escola L’Àlber; aquest any la temàtica girava a l’entorn del món de la poesia…Com que pocs dies enrere ens havia visitat en Salvador Comelles (veure article), l’alumnat es va atrevir a crear les seves pròpies poesies… Algunes de realment boniques!

De cada curs en va sortir un guanyador i un accèssit, menys en el cas d’Infantil on era tota la classe la que guanyava. Els guanyadors s’emportaven un llibre i una rosa, mentre que els accèssits s’enduien un llibre.

Va ser una vetllada molt emotiva i participativa!

Felicitats a mestres i alumnes pels seus treballs i enhorabona als premiats!