Sant Jordi i Jocs Florals 23-24

Un any més hem tornat a celebrar Sant Jordi i els “Jocs Florals” a la nostra escola, actes que també formen part de la Setmana Cultural del curs 23-24.

Durant el matí, els alumnes ens hem distribut per grups intercicles i hem realitzat diferents manualitats de Sant Jordi. Mireu les fotos!

A continuació, per celebrar la diada i amb la idea d’ajudar a sufragar part de la despesa dels alumnes que van de colònies, cicle mitjà i cicle superior han organitzat una parada de llibres usats portats pels mateixos alumnes. N’estem molt contents de l’èxit que ha tingut la venda de llibres! Gràcies a tothom per participar.

Ja a la tarda ha tingut lloc l’acte d’entrega dels XIVens Jocs Florals de l’Escola L’Àlber; aquest any la temàtica girava a l’entorn del món dels Jocs Olímpics (projecte de centre d’aquest curs).

De cada curs n’ha sortit un guanyador i un accèssit, menys en el cas d’Infantil on era tota la classe la que guanyava i s’emportava un premi. Els guanyadors de primària s’emportaven un llibre, un diploma i una rosa, mentre que els accèssits s’enduien el llibre i el diploma.

Ha estat una vetllada molt emotiva i participativa! A més a més, enguany hem obert l’acte a totes les famílies. Gràcies per la vostra assistència.

Felicitats a mestres i alumnes pels seus treballs i enhorabona als premiats!

Bon Sant Jordi i visca la cultura!