3r curs: finalistes als experiments de pel·lícula

L’alumnat de 3r hem participat en un concurs anomenat “Experiments de pel·lícula” organitzat pel CRP de La Noguera. El nostre experiment es titula “Pluja d’objectes”. Hem tingut la sort de ser seleccionats com a Accèssit primer de la Categoria B (Cicle Mitjà i Superior). Estem molt orgullosos i orgulloses del nostre esforç i d’haver pogut aconseguir-ho!

Us deixem amb algunes fotografies més de la jornada (clicant aquí o a la imatge).

També ha sortit un article a Ràdio Balaguer sobre l’entrega de trofeus. Us el compartim aquí.

I finalment, aquí podeu veure el vídeo de l’experiment.

Moltes felicitats als alumnes de 3r i al seu tutor, el Josep!

1. Eugènia

Enhorabona!!! I felicitar al professorat per tenir la iniciativa de participar amb projectes com aquest, perquè és una eina molt potent per crear motivació i afavorit els aprenentatges.