Visita del Salvador Comelles

El 19 d’abril de 2023 vam rebre la visita d’un escriptor.

Dins el programa “Autors a les aules” vam poder comptar amb la presència d’en Salvador Comelles.

Al llarg del trimestre, tots els alumnes de  l’escola van treballar i llegir alguns dels seus llibres i contes.

La visita d’aquest escriptor va ser una gran experiència per a tots els nens i nenes, ja que el Salvador Comelles es va mostrar molt atent, amable i amb moltes ganes d’explicar-nos coses de la seva obra. Va poder atendre una estoneta a tots els cicles i va contestar moltíssimes preguntes sobre els seus llibres i la feina d’escriptor. Estem molt contents que ens hagués pogut visitar!