DEFC 23-24 “Dia E.F. al carrer”

Un any més, el 17 d’abril de 2024 hem tornat a celebrar el “Dia de l’Educació Física al carrer” (DEFC), una iniciativa on l’objectiu és sortir a l’exterior amb els alumnes del centre per fer una jornada d’Educació Física.

Tots els nens i nenes de l’escola ens hem dividit en grups heterogenis de diferents edats i hem practicat diferents jocs i activitats per estacions: el tres en ratlla fent relleus, el joc del matarconills, les pilotes amagades, el futbol xinès, el pitxi, entre d’altres. Els alumnes de primària ens hem desplaçat fins al Camp de Futbol de l’Albesa, mentre que l’alumnat d’infantil s’ha quedat al pati de l’escola.

L’activitat, com sempre, ha estat un èxit i el temps ens ha acompanyat, ja que no feia gaire calor. Tot plegat també ha estat possible gràcies a la participació i col·laboració de tot el claustre de professors i dels alumnes de 6è curs.

Per acabar, voldríem dir que L’Educació Física és una eina fonamental per al desenvolupament integral dels nens/es, per fomentar estils de vida actius i saludables i per desenvolupar actituds i valors necessaris per viure i conviure en societat.

Fes esport que és salut!