Ens visita el Norbert Llobera

El divendres 26 d’abril tots els alumnes de l’escola  hem pogut gaudir d’una experiència fantàstica amb un gran atleta i persona: en Norbert Llobera. Ens ha explicat la seva experiència a l’hora de fer curses de llarga distància i ens ha respost moltes preguntes sobre la seva forma de vida i els reptes que ha superat.

Al final, i com a sorpresa per als més grans,  hem pogut acompanyar-lo a fer una petita volta amb els gossos que l’acompanyen en moltes de les seves gestes. Moltes gràcies per la teva amabilitat i per transmetre valors com la importància del respecte, la humilitat, el companyerisme i el valor de l’esforç.