Els nens i les nenes de segon fan les seves llegendes.

Durant aquest segon trimestre, les nenes i nens de segon han inventats diferents llegendes.
Amb grups de mitja classe (12-13 alumnes) primer han creat els seus personatges, els han descrit, i després han inventat una llegenda diferent cada grup. Quan hem tingut la història, hem fet un guió i els creadors han fet també d’actors de la seva història.
Aquesta setmana han representat davant l’alumnat de la colla petita i de primer i segon les diferents representacions.
Aquí podeu veure el resultat.
Esperem que en gaudiu tant com ho han fet els i les protagonistes, ja que ells i elles s’ho han passat genial preparant-ho i representant-ho.
Gràcies a totes les famílies per la vostra col·laboració amb el vestuari i esperem que passeu molt bona Diada de Sant Jordi.

Maria i Amor

PAELLA A L’ATAC