SORTIDA EI5 A LA SEU VELLA

Avui dimarts dia 25 d’abril, l’alumnat d’EI5 hem fet una visita a la Seu Vella de LLeida per tal de realitzar el taller “Roc, un picapedrer eixerit”.
Quan hem arribat a la Seu, i després d’esmorzar, hem entrat dins la catedral vella de la Seu i ens ha vingut a veure en Roc, un picapedrer medieval que ens ha explicat el seu ofici. Ens ha ensenyat els diferents carreus de pedra, les eines que utilitzaven els picapedrers per poder treballar la pedra, on es trobaven els carreus, i com els transportaven i hem fet un recorregut per la vella catedral i el claustre.
En acabar hem jugat una estona al “Parc de la mitja lluna” fins que s’ha fet l’hora de tornar a l’escola a dinar.
Ha estat un matí diferent i ben entretingut coneixent i vivint una experiència en el nostre monument: La Seu Vella de Lleida!
Aquí en teniu una mostra