SORTIDA A TERRASSA 5è

El passat divendres 1 d’abril, l’alumnat de cinquè va realitzar una sortida al Museu Nacional de la Tècnica i la Ciència de Catalunya (MNACTEC) de Terrassa.

Teníem moltes ganes, doncs era la nostra primera sortida després d’un llarg temps  que amb el tema del COVID no ens ho havia permès. Tot i la matinada a l’hora vam poder arribar per realitzar en primer lloc la visita a l’exposició: Qui sóc jo? El racó del cos humà. Aquí vam poder treballar de forma interactiva, dinàmica i amb experiències tot allò relacionat amb el funcionament del cos, la salut i higiene.

Després vam realitzar un taller de Física Mentora Alsina.  En aquest taller, l’alumnat va poder experimentar, com era un laboratori de física experimental de començament de segle XX i van realitzar els mateixos experiments que s’hi realitzaven però utilitzant materials actuals. A l’espai expositiu que hi havia de la Mentora Alsina van poder veure com eren els aparells per fer demostracions científiques al 1907 i com funcionaven. Nosaltres vam experimentar diferents fenòmens com: l’hidrostàtica, l’acústica, la mecànica, l’òptica, o els raigs làser, entre d’altres.

Aquí us deixem el recull de la sortida: