SANT JORDI 2022

El passat divendres dia 22 d’abril ens vam retrobar, per celebrar Sant Jordi, una festa molt nostrada i catalana.

L’alegria, entusiasme i tradició estaven en tots els racons de l’escola i, de nou, vam tenir un porxo ple d’emocions!

Vam poder gaudir d’un dinar en comunitat i, l’alumnat de 6è, com és tradició, del seu pica-pica, pizza i gelat.

Gràcies AFA. Gràcies a l’esforç i implicació del professorat per fer, que l’escola fos especial. Gràcies a totes famílies per venir a compartir les parades, els llibres i espais, i per col·laborar amb la colla gran en la compra de roses i productes d’Albaromàtica, i sobretot, per gaudir de l’Alba.

Cadascuna de les persones que vau assistir formeu part de l’Escola.

Quines ganes teníem! Això és l’Alba, això i molt més!