Anima’t a menjar fruita -març-

Després de mirar la graella en la qual hem recollit tots els resultats i els gràfics de cada classe, hem arribat a les següents conclusions :

Els alumnes de P-3 des del primer dijous fins l’últim han obtingut una millora important del 84% al 100%. Felicitats, seguiu així!!!

L’alumnat de P-4 han mantingut uns resultats d’un 80% a un 100%. No baixeu la guàrdia, continueu igual!

Els resultats de la classe de P-5 han estat bastant bé però es podrien millorar una mica més. Ànims!!! Segur que sou uns menjadors de fruita fantàstics!

L’alumnat de 1r han obtingut uns resultats molt bons entre un 70% i un 90%. Enhorabona!!! Continueu millorant així!

Els nens i nenes de 2n han obtingut uns resultats baixos. Estem segurs que podeu millorar, sort!

Els resultats de la classe de 3r són molt alts, han tret dos vegades un 100% i dos vegades més un 84%. Seguiu així! Molt bon resultat!!!

L’alumnat de 4t han fet uns resultats molt bons. Han mantingut la seva puntuació entre un 77% i un 94%. Enhorabona!!!

Els alumnes de han menjat bastanta fruita però no el suficient per arribar al 90% Seguiu així!!!

Els nens i nenes de han obtingut uns resultats una mica baixos però cal destacar el tercer dia que han aconseguit un 100%. Ànims !

Bé, pensem que els companys que es mereixen una sorpresa boníssima són els alumnes de 3r, ja que tots els dies han obtingut uns resultats molt elevats. Moltíssimes felicitats!!!

I per acabar, volem felicitar a tots els alumnes de l’escola per la participació i l’esforç que han realitzat durant tot el mes de març.

També volem agrair l’ajuda que hem tingut de les famílies a l’hora d’elaborar la sorpresa d’Escola Verda.

Alumnat de 6è

Mireu… els resultats clicant als enllaços:

Resultats generals Graella resultats classes-març
Resultats classe de P3- març Fruita P3 -març