XXIII CONCURS CANGUR 2018

Com cada curs a l’escola participem a les proves Cangur. Aquestes proves consisteixen en una sèrie de problemes matemàtics on es valora la capacitat de raonament i lògica. Aquest any han participat 13.000 alumnes de 5è i 14.000 alumnes de sisè de totes les escoles de Catalunya.

Els nostres alumnes de Cicle Superior han sigut uns dels particpants d’aquesta edició del concurs. Cal felicitar a tot l’alumnat pel seu esforç i pel bon paper obtingut.

Aquest any estem d’enhorabona!!! El nostre alumne Daniel Culebras de cinquè ha quedat en primera posició!!!!

Moltes felicitats!