4t – BakeAll – PATET

Aquest curs, des de l’escola, hem tornat a incentivar la participació de les famílies a l’aula. En aquest sentit, la família del Jordi Frias ens van proposar d’anar a visitar l’escola de formació BakeAll que ha creat la seva empresa Patet, a Mollerussa.

El passat divendres, 26 de maig, tot l’alumnat de quart vam poder anar-hi i gaudir al màxim de les modernes instal·lacions i d’un curset-demostració d’elaboració de pizza i croissants de la mà d’Alejandro Guerra, reconegut pastisser. Va ser una experiència molt enriquidora tant per la part pràctica d’elaboració de croissants i pizzes (que ens vam emportar a casa per delectar-los i estaven… boníiiiissims!), com pel missatge que l’Alejandro ens va transmetre al llarg de tota la demostració sobre la importància de l’esforç, els coneixements acadèmics i aprenentatges per aconseguir els nostres somnis.

Des d’aquí volem donar les gràcies a la família del Jordi per haver-nos convidat a aquesta experiència.

Podeu veure fotos clicant a la imatge: