ENTREGA DE DIPLOMES ALS CONTACONTES DE CICLE MITJÀ.

El passat dijous 1 de Juny vam fer l’entrega dels Diplomes de Contacontes de Cicle Mitjà. Durant l’acte la Mestra de la nostra escola Noemí Munné ens va obsequiar amb l’explicació i teatralització del conte: Tinc un volcà i no puc respirar. Ens va agradar moltíssim a tots/es.

Després els nens/es d’Infantil van fer entrega dels Diplomes i d’un regalet que havien elaborat amb les seves pròpies mans.

Va ser una estona màgica i d’intercanvi entre diferents edats, cosa que sempre és enriquidora.

Els nens/es i les mestres d’Educació Infantil volem donar les gràcies, per tot un curs de Contacontes setmanals, als alumnes de Cicle Mitjà i als mestres que els han preparat (Noemí Munné i Alexis Pinto).

Podeu veure fotos del acte fent clic a la càmera.

Icono De Camara Png Imágenes y Fotos - 123RF