CLOENDA DELS TALLERS D’EDUCACIÓ INFANTIL

El passat dimarts 6 de Juny els alumnes d’Educació Infantil vam realitzar l’assemblea de cloenda dels Tallers que hem realitzat durant tot el curs.

Va ser una sessió en la qual vam valorar entre tots i totes els aspectes positius i negatius dels Tallers d’aquest curs i vam poder fer propostes de millora pel curs vinent. S’ha de dir que, dels propis alumnes, van sortir unes propostes molt interessants. Com per exemple: “triar a quin taller vull anar”, “estar més estona als tallers”, “fer un taller de manualitats” i moltes més de les quals prenem nota pel curs vinent.

Finalment vam realitzar una diana d’avaluació, cada grup es va reunir i va fer una valoració conjunta. Després va col·locar l’etiqueta del seu grup al lloc corresponent de la Diana. Va ser bonic veure com feien un debat de manera cooperativa.

Podeu veure les imatges de l’activitat fent clic a la càmera.

Icono De Cámara En Estilo Plano. Ilustración Vectorial Símbolo De Cámara Para Tu Diseño Fotos, Retratos, Imágenes Y Fotografía De Archivo Libres De Derecho 198743642.