“Xerrada” sobre Avaluació.

Fa uns dies féiem un comunicat sobre la xerrada bianual d’Avaluació que hem hagut de canviar de format. Podíeu fer les vostres consultes en un qüestionari.

Tot seguit, us passem la informació sol·licitada:

• No és una avaluació en concret. El tema de com s’avalua al centre el vàrem considerar prou important com per explicar-lo a les famílies. Aleshores vàrem decidir fer una xerrada bianual explicant-lo a trets generals.
  • En aquesta xerrada, expliquem el tema de la següent manera:
    • El concepte : Què entenem al centre per avaluar.
    • Els resultats:
      • comunicàvem els resultats de les proves internes que fem (per tal de ser fidels a la protecció de dades). Les dades es donaven agrupades en dos anys ( % alumnat que supera llengua catalana al cicle mitjà per exemple)
      • Els resultats de les proves externes de l’administració, normalment les proves de competències bàsiques de 6è i si l’informe que emet la Inspecció.
    • Algun consell:
      • Acabàvem donant algun consell o actitud afavoridora que es podia donar a casa per incidir positivament en la valoració (avaluació) de l’alumne/a.

Gràcies per la vostra col·laboració!!!