ELS ANIMALS VERTEBRATS

L’alumnat de 3r hem estat treballant els animals vertebrats. Un tema que ens fascina i encanta.

En primer lloc, i per equips, vam estar treballant les diferents classificacions dels animals: segons l’alimentació, la reproducció, la respiració, el seu hàbitat… I vam arribar a unes conclusions i generalitzacions que ens van permetre poder descriure, classificar i reconèixer les característiques dels animals.

En segon lloc, i de manera individual, cadascú de nosaltres ha preparat una exposició oral sobre un animal escollit. En ella, hem treballat la cerca i presentació de la informació, a més a més de l’expressió oral.

Per veure els VÍDEOS de les exposicions cliqueu AQUÍ i accediu amb la paraula màgica ANIMALS.

Per veure algunes FOTOS del treball en equip, cliqueu AQUÍ

1. Sr. Jordi

Es-pec-ta-cu-laaaaar!!!
    Quines exposicions més maques que heu fet!!!
    Heu demostrat que heu après moltes coses de tots aquests animals!
    Felicitats pel vostre treball!!!

2. Senyoreta Tere

Wowww…. genial!!! M’ha agradat moltíssim! Esteu fets uns/es experts/es sobre el tema dels animals.
    Es nota que heu après molt i sobretot que heu gaudit fent-ho.
    MOLTÍSSIMES FELICITATS !!!