XERRADA INTERNET SEGURA -5è i 6è-

Ahir, dijous 30 de març, l’alumnat de cicle superior va rebre una xerrada d’una mossa d’esquadra de la Comissaria de Mollerussa. Entre d’altres ens va explicar molts aspectes relacionats amb Internet Segura i Ciberbulling. Quins són els bons i els mals usos, les sancions pels delictes comesos a les xarxes socials… Per poder comprendre millor totes aquestes situacions, l’agent ens va mostrar notícies dels diaris on s’han donat situacions sobre el mal ús de les xarxes. Per acabar, va respondre molt amablement les preguntes que el nostre alumnat havia preparat. Com a agraïment, un alumne de sisè (representant a l’alumnat de Cicle Superior i a l’escola) va entregar un diploma per donar-li les gràcies per la xerrada.

Va ser un xerrada interessant !

Cliqueu a la imatge per veure les fotografies de les xerrades.