L’ALZINERA DEL QUELÀS I EL ÁRBOL BUZÓN -6è-

Com ja sabeu, fa uns anys l’Alzinera del Quelàs es va agermanar amb el árbol buzón. Aquest agermanament va marcar l’inici d’un nou vincle entre la ciutat mexicana de Tepeji del Río i Miralcamp.  Doncs bé, des de  Mèxic ens ha visitat la Sra. Maria Guadalupe Huicochea  acompanyada de la Dolors Sans com a representant del poble i  impulsora del reconeixement i conservació de l’Alzinera.

En aquesta trobada ens ha explicat  la història i les seves vivències d’un arbre que comparteix moltes semblances amb l’Alzinera del Quelàs, el árbol buzón. També s’ha interessat molt pel projecte d’apadrinament que realitzem sobre l’alzina, per la nostra forma d’ensenyar i per la nostra llengua, el català.

Al llarg d’aquest trimestre l’alumnat de sisè i el de cinquè curs de l’escola  Sor Juana Inés de la Cruz (municipi de Tepeji del Río a la colonia el Edén) s’han comunicat per correu electrònic en castellà. Per això, els nens i nenes de sisè han aprofitar l’ocasió per a donar-li algunes postals del nostre poble personalitzades i redactades per ells/es mateixos/es. A més a  més, també li han entregat un diploma d’agraïment de part de l’escola.

Ha estat  una visita molt emocionant per tots/es!

Cliqueu a la imatge per veure els fotografies.

Miralcamp i Tepeji del Río, un nou vincle de transoceànic